全新功能「收藏作家」上線啦!
HOT 閃亮星─肆夕耽美稿件大募集

《最卑賤的人》更到最新部分了

番外終於都更到最新部分了。

番外一《小心機》的一至十三回,都在百度發過一次啦,

今天剛更新的十四回來新的部分。

不過這番外也快完結,還有一回就完了。

番外之後會緩慢地更新一點正文,

主要還是哥哥跟Santa的往事。

他倆的往事挺長的,因為他們在一起生活了很多年,

所以不想太過匆忙地交代。

交代完往事,哥哥就會開始想要介入小銀跟Santa的感情。

而Santa的真正過去會放在最終章才交代。

另外最近在寫一個特別的番外(哈,又在打廣告),

就是集合了幾位來自不同文章的小受,

講述他們某晚意外地碰面並做了一些有趣的事。

會登場的四位小受分別是Santa、溫油然、傳知書跟董長夜。

能再次寫溫油然,格外開心,這是一個我很喜歡的角色。

這傢伙是一個花花公子,可是表面上很溫柔。他都是看中蠢而長得漂亮的小攻,

因為很好騙~

啊,另外《不吃魚的貓》(噢,就是那部BG文)那邊也蠢蠢欲動的,

很想寫完大嫂的故事。

有很多文章想寫,也有很多書想讀。

希望大家會繼續支持喔,謝謝。

上一篇回作家的PO下一篇

回應(5)


我記得鮮鮮仲有係到嘅時候都有一個香港人寫美強(大概2012年左右)但後來好似個作者潛左水,留低左d坑,最記得個陣睇有篇文講用西裝運毒品,所以好記得個作者…美強圈冷…到我系中學個陣以為成個香港得我係仲意美強,身邊唔係冇腐女朋友但仲意嘅萌點又唔同好難有話題,77因為系第一人稱所以代入感好強好似真係發生係自己看身上咁同埋一次過煲哂個種感覺仲勁,但忘憂個故事性更完美!將忘憂藥的描寫到好像現實真係有呢種藥,同埋真係將每個人物嘅背景寫得好清楚!不過我覺得呢種梗(攻受互相錯過愛)個結局個受係咪個受唔愛個攻,但攻唔理個受愛唔愛佢只係為左留低系佢身邊定另類he?但我覺得呢種綑綁式愛情遲早搞到人癲(放在現實的話),同埋我好仲意包包寫嘅傲嬌貓攻!!!由其是包包將傲嬌攻寫得好傲嬌(詞窮…)貓攻寫得好似貓!!但美強圈好少有呢種攻嘅文…最後真係好開心美強圈有一位文筆咁好嘅港人作者,希望未來包包寫出更多嘅作品同寫得更開心,p.s每次讀包包寫嘅嘢都覺得好有現實感
2016-07-25 23:57 透過電腦版 回應
西裝運毒,呢條橋都幾創新~

我身邊都無人鍾意美強,明明一個強壯的男人被壓著XXOO+喊出來係咁萌……就算唔一定美強,我都鍾意寫強受,有D朋友話我太過執著於美強 XDD 忘憂藥個篇,我都係覺得有D野未交代清楚,仲plan緊想寫多個續,不過續篇可能唔完全係BL,會有BG線,而且應該要KO埋《聽歌》呢篇先再寫。

現實中如果有綑綁式的愛情,應該會好辛苦。但係落筆個陣又覺得,人生苦短,無咩野比能夠在一起更幸福,所以又鍾意將攻受的愛情寫爛之後,仍然讓佢地繼續一齊,雖然會有D痛苦但唔會寂寞。

傲嬌攻同貓系都係我的心頭好,但大部分作者都將貓系、傲嬌同女王寫做小受,唯有自己落筆寫啦 QAQ 

可能睇我文章的人好少,但我寫得好開心,所以仍然會繼續寫落去的,我的腦洞太大,最鍾意YY XDDD
2016-07-27 14:13回覆

因为肤浅地喜欢“渣受”,所以你的所有文里最爱的就是油然了,好希望你笔下的所有小受都试着在一起搞一次=w=当着小攻们的面来一次狂欢吧
又看到不吃鱼的猫更新感觉超幸福,之前一直反复看前面的部分真的又心酸又满足,继续折腾三兄弟吧w 。ps我一直忍不住yy三个女主在感情平顺后搅在一起哎w有种刺激感(乱yy你的角色真抱歉TT)
2016-07-25 22:12 透過電腦版 回應
我也很喜歡溫油然,根本已經是個天然渣。目前我在寫一個他的番外。他會對《七七四十九日之前》裡面的小受做一點壞事啦,其他小受也會碰面的。小受們在小攻面前狂歡呀……類似《無何有之鎮》的一個番外,宗起來真的超爽 XDD

《不吃魚的貓》呢,三兄弟之後會繼續被虐的。大嫂會變成三個女主之中的智囊團,不斷搗蛋跟興風作浪,而且會將二哥跟三弟的老婆帶壞 XDD (隨便YY我筆下的角色吧,不要緊~)
2016-07-27 14:08回覆

同埋我呢個人好奇怪因為睇肉為主嘅文都係飛哂只系睇佢個劇情…因為睇左小說都差唔多有十年都系書面語所以對港式文章有少少睇唔慣,最後覺得最高興嘅系美強圈終於有個香港作者!!!呢幾段嘢想打好耐架啦但又厭要做會員麻煩…
2016-07-24 21:22 透過電腦版 回應
我係無論劇情文定肉文都鍾意睇,雖然肉我都唔算寫得好多 XDD 每次見到香港讀者都好親切,因為可以用最熟悉的口語回應~ 美強文已經冷門,寫美強的香港人應該更少,但幾年下來,so far都寫得好開心 0v0
2016-07-25 20:21回覆

係呀,我係香港人;),無論77同忘憂都喊到飛天,可能我淚點太低lol但又期望有個好結局(?)歌的話是否3p結局?娈童個part我又睇到瞟眼水真係寫得好好!!!同埋情書個攻好傲娇我好仲意!!!
請原諒我講嘢一舊舊
2016-07-24 20:52 透過電腦版 回應
77呢個故事寫得有D粗製濫造,但後來反應都算唔錯 XDD 聽歌係呀,算係3P結局,因為寫到後來覺得死小孩太可愛,唔捨得放棄佢,都係3P啦。傲嬌攻都係我的心頭好,所以寫《情書》同《最卑賤的人》都好開心,明明傲嬌攻咁有愛,但又唔係好多作者肯寫 (sosad)
2016-07-25 20:23回覆
墓墓墓墓
其實我由鮮鮮仲有的時候有看過墓墓的文,但睇唔慣港風文所以放棄左,真正接觸係2014年的匪友呢個大坑,個陣時完全唔知道係同一個作者,可能係文風关係,墓墓的文我基本上睇左唔只一次,篇篇都係我的最愛<3不過我個人認為有幾篇個模式係一樣,好似忘憂,77同無何有之鎮的桃花篇都係受愛攻時攻不愛,攻愛受時受不愛攻,同埋我認為攻的愛係保償性質,最後問一問匪友和信這2篇還會更嗎?
2016-07-23 19:17 透過電腦版 回應
豆干,你好,請問係香港人嗎 XDD (因為見你用繁體+口語)

原來你是鮮鮮時期,那真是非常久之前的事了!! 匪友其實係我同一個朋友的經歷改編(呀,我地係女仔啦),後來大學個陣同呢個朋友徹底鬧翻幾次+斷聯絡,所以就丟低呢篇文一排,估計之後會再寫的。近排我都想一個個咁填返晒之前D坑。

係呀,關於模式,你講岩左 XD 我好鍾意寫呢個梗,即係攻同受愛對方的時間完全錯開,跟住又補償呀挽回呀之類。關於呢種梗,我覺得《忘憂》個篇寫得最好,77都係寫唔到我想要的感覺。信個篇係指《給摯友的情書》?會更的,不過近期可能想填左《聽歌》先。
2016-07-24 17:47回覆